Weekend

Kom hem från thessan för en liten stund sen där jag har spenderat gårdagen och hela natten fram tills nu. Åt för en liten stund sen, det första ordentliga på över 36 timmar haha! Ni som känner mig vet att jag äter hela tiden, bokstavligt, så det är nog rekord. Nu sitter jag vid min dator med musik iallafall och funderar över kvällen.

Hon var ensam hemma igår, eller ja, det var föräldrarfritt så hennes bror och hans kompisar kom över och det blev en chillkväll med wii, musik och studdsmatta. Awesome! Har inte sovit alls mycket eftersom vi somnade på morgonen och sov ett par timmar innan vi skulle upp igen. Gick ut och satte oss i solen (!!) och tog ett dopp i poolen. Sjukt rolig start på helgen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0