Förlåt förlåt förlåt

Vet att uppdateringen inte har varit den bästa och jag ber om ursäkt men har fullt upp nu sista veckan i skolan och så har det varit de senaste veckorna. Imorn får jag lov iallafall!! Gårkvällen spenderades med alla 9or på skolan i skolan. Kan inte säga så mycket mer än att det var en av dom klockrenaste kvällarna någonsin! Kommer sakna klassen, lärarna och paralellklasserna hur mycket som helst, bästa ektorpsskolan ♥

Lovar er bilder från middan lite senare, måste överföra dom, rensa och lite sånt först. Men nu ska jag till folketspark och kolla på Amandas avslutning med Thessan, mina blommor ♥ Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon efter avslutningen, den börjar vid 10 så efter det någon gång! 1000 pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0