Trust no bitch

Lately I've been hard to reach, I've been too long on my own. Everybody has a private world where they can be alone. Are you calling me? Are you trying to get through? Are you reaching out for me, like I'm reaching out for you? But you'd have to walk a thousand miles in my shoes, just to see what it's like, to be me. I'll be you, let's trade shoes, just to see what it'd be like to. Feel your pain, you feel mine. Go inside each other's minds, just to see what we find. Look at shit through each other's eyes. But I already told you my whole life story. Not just based on my description because where you see it from where you're sitting, is probably 110% different.
I guess we would have to walk a mile in each other's shoes, at least. What size you wear?  I wear tens. Let's see if you can fit your feet
har inte skrivit något ordentligt inlägg på länge. har fullt upp om dagarna och har verkligen ingen lust till att berätta om mina dagar. ska bli skönt med sommarlov så man slipper gå till skolan och få nya krav och se personer som leker viktiga hela tiden. är trött på folk som tror att dom vet allting om mig och sen snackar skit, dom har inte någon aning alls. dom kan snacka på, bryr mig inte längre. bättre att dom håller på så alla ser deras riktiga sida. är trött på folk som leker snälla, sen när man vänder sig så visar dom vad dom egentligen känner. visa det framför mig, va inte så jävla fega hela tiden. säg vad ni vill, till mig, inte till någon annan. stå för vad ni säger och vad ni har sagt för sanningen kommer alltid fram. låtsas inte att ni bryr er om mig om ni sen ska vara dryga och lämna mig senare. få mig inte att tro en sak när ni menar något annat. utnyttja inte heller, är riktigt trött på folk som ska ta och ta men aldrig ger. när man inte gör som dom säger blir dom sura och dryga. herregud. kanske skrattar och ler mycket men jag kan vara precis tvärtom, ni som känner mig vet. rätt ska va rätt, falska personer ska inte tro att dom kan gå runt och snacka utan att få någonting tillbaks. när man kommer fram till dom så blir dom fega, börjar typ tjuta och neka till allt. om ni tycker något säg det till personen istället, om ni inte vill att hon eller han ska veta det så säg det inte alls. ska fokusera på det som är bra istället och fortsätta umgås med dom jag trivs med.

• • •
lately i've been hard to reach, i've been too long on my own. everybody has a private world where they can be alone. are you calling me? are you trying to get through? are you reaching out for me, like i'm reaching out for you? but you'd have to walk a thousand miles in my shoes, just to see what it's like, to be me. i'll be you, let's trade shoes, just to see what it'd be like to. feel your pain, you feel mine. go inside each other's minds, just to see what we find. look at shit through each other's eyes. but I already told you my whole life story. not just based on my description because where you see it from where you're sitting, is probably 110% different. let's see if you can fit your feet. 

Kommentarer
Postat av: Tove Lundberg

<3

2012-06-11 @ 09:41:58
URL: http://trashfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0