Helt sjukt






Att blogga inte går så jättebra just nu men har haft fullt upp med skolan och min födelsedag. Den här veckan har vi något som kallas Profilveckan på ektorp, jag har profilen hälsa. Igår var vi till exempel nere i folkparken och körde Aquagolf och annat roligt. När vi kom hem därifrån vid fem så stannade jag, Maria, Loiy och Robil för att äta korv och sen kom jag hem sent, därför blev det heller ingen bloggning. 

Idag har jag cyklat 3,4 mil i 30° strålande sol. Vi cyklade och var runt 40 pers ner till Ågelsjön där vi grillade och myste. Klättrade även i berg och solade, riktigt skönt faktiskt! Det har varit sommarväder hela veckan och ska nog fortsätta så, känns superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0