I wanna kiss you but i better not touch

/Just nu. Har varit ute hela dagen fram till nu och haft fotbollsturnering nere på ektorpsplanerna. Hur gick det för Niki då? Inte så bra, mitt lag förlorade alla matcher och jag var hela tiden ända tjejen på planen så det var inte speciellt roligt bland alla IFK killar haha. Varmt som fan också så har bränt mina armar och ben (bondbränna) som nu är röda så har inte riktigt den färgen som bilderna visar, haha.

Ska alldeles straxt duscha, har precis tagit en promenad med hundarna och efter det försökt sola magen lite med en handduk på benen. Magen och ryggen är vita jämfört med allt annat eftersom jag har haft tröja på mig hela tiden. Inte speciellt snyggt. Lite senare träffar jag några folk och hittar på nåt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan lägger upp såna bilder?

helt okej den längst ner, men hallå?

bara äckligt...

2012-05-24 @ 16:23:19
Postat av: niki wallberg

svar: haha okej vad är det som är äckligt? kläder? aha du kanske går naken? : )

2012-05-24 @ 16:27:06
URL: http://nikiw.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sjukt brun! :* du är alltid fin! Det är ju som en vanlig bikini trosa?! Sjukt söt! <3 <3

2012-05-26 @ 21:41:37
Postat av: niki wallberg

emelie: haha jaa eller hur, skrattade när jag fick kommentaren som om jag visade prinsessan eller nåt ;)

2012-05-27 @ 11:41:25
URL: http://nikiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0