Happy b-day!!!!!

Nu är det så här att en utav världens bästa personer föddes idag för 16 år sen. Den personen heter Tove och är en utav mina närmsta vänner. Lärde känna henne för 10 år sen och sen dess har vi hållit ihop! Vi vet allt om varandra och delar allt, verkligen. Hon är en person som alltid har funnits där för mig, i vått och torrt. Lovar er att jag skulle kunna göra vad som helst för henne. Hon är underbar och jag älskar henne som om hon vore min egna syster. Sistah from another mistah ♥ Finns nog ingen som jag litar på så mycket. Älskar henne för att hon är sig själv och för att hon och hennes humor är så dumma i huvudet! I look at my best friend and think: why the fuck do i love this retard? Du äger!

Ps. ee lovar dig att du får present snaaaart måste bara fixa den först HIHIHI

 


Kommentarer
Postat av: Tove Lundberg

AAAAW BÄSTA DU!!!!!!!!!!! <333333

2012-04-19 @ 06:46:43
URL: http://trashfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0