My wife

Älskar det här collaget, blir varm i själen hihi. Tänker på alla stunder vi har skrattat tillsammans, 10 års vänskap. Inte illa. Finns ingen som du, du är en av mina få absoluta, profituta (ee hittade på ordet själv så du behöver inte kolla upp det på google), allra bästa vänner. Finns ingen som skrattar så mycket som oss, det är impossibru!! Alla gånger vi har sovit över och vaknat med bajs i armhålan, varje gång du har gått och pratat med dig själv tills du inser att jag har stannat och inte hör, alla gånger det har kommit ut mat och dricka ur näsan för att vi har skrattat så mycket, alla fula bilder vi tar och hur jävla fula vi är i allmänheten när vi dummar oss, vårat språk som vi hittar på själv och som vi ändå förstår för vi är så jävla connecting, alla gånger vi har bakat och ätit pizza, godis, glass och djurmat. Och varje gång vi får så jävla sne humor (alltid) att inget ljud kommer ut när vi skrattar. När vi vet att vi måsta vara tysta blir vi tusen gånger värre och är så klantiga att vi inte bara väcker familjen utan resten av grannarna också. Our friendship är omöjligt att ersätta, och vi kommer va vänner livet ut, det vet jag. Älskar dig!!
 

Känner mig lite fri i själen. Är nyvaken och Emelie drog nyss här ifrån. Ska snart klä på mig och träffa Tove som även pryder collaget tillsammans med mig och som texten här över är tillägnad. Vi ska ut och springa in the woods. Sjukt längesen men det går fort att komma in i det!

Kommentarer
Postat av: KAJ 900

GAAAAAAAAAAAAH FINNS DET NÅGON BÄTTRE VÄN ÄN DIG ELLER ?<3333333333
ee aa.
FAST NEEEJ. LOOOOOOVE UUUUUUU
ses snart din korv. väntar på dig vid sophuset ;))) <3

2012-07-18 @ 19:43:02
URL: http://trashfail.blogg.se
Postat av: Tove love satt på en kove

PS: BTW satt och kollade på de fagra bilderna och sedan BARA så där kom jag på att den lilla vackra bilden till höger ett snäpp ner.... nå alltså, det ser ut som om jag skiter :')
DS (ingen aning om vad det betyder)

2012-07-18 @ 23:53:55
URL: http://trashfail.blogg.se
Postat av: Tove love satt på en kove

PS: BTW satt och kollade på de fagra bilderna och sedan BARA så där kom jag på att den lilla vackra bilden till höger ett snäpp ner.... nå alltså, det ser ut som om jag skiter :')
DS (ingen aning om vad det betyder)

2012-07-18 @ 23:53:57
URL: http://trashfail.blogg.se
Postat av: TOVEsombaravartvungenattskrivaigen, varsågodattläsa,klagainte, läslitetill, JON G

PPS: nämen gud... råkade skicka två förlåt D:
men PPPS: kollade upp vad dessa vackra förkortningar betyder! PS= post scriptum (ett tillägg) -vilket jag förövrigt förstod och DS: Deinde scriptum (skrift efteråt?) - vilket jag förstod mindre av ;)
SÅ ska sluta bomba din blogg med kommentarer NU.
MEN du måste läsa allt annars blir jag besviken. FARVÄL JON <3

2012-07-18 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0